Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 17 nájdených výsledkov.

Cestami necestami na Javornícku poľanu

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... v pamäti a miesta, ktoré som ešte nepoznal. Toto som chcel prejsť: Výbežok nad bývalým hotelom Sigord. Lúku/lúky nad výbežkom smerom na hrebeň. Javornícku poľanu. Prameň pri ...

Kujavy a Lízaný kameň

Uverejnené 06. júl 2019. Publikované v Slanské vrchy

... sedla Kamenné mestečko som opúšťal o štvrť na päť. Do hlavy sa mi tlačila myšlienka na odchod autobusu od bývalého SOU lesníckeho na Sigorde. Vedel som, že ide ráno, potom poobede a aj večer? To som ...

Vartáši (Moai)

Uverejnené 02. jún 2019. Publikované v Slanské vrchy

... stála chata Koľoroš a som už skoro dole pri zastávke autobusu pri bývalom SOU lesníckom na Sigorde. Autobus som stihol s prehľadom. Štatistika vadnru: Prejdených: 32,3 km Stúpania: 1 808 m Klesania: 1 914  ...

Okolo Čiernej hory a Oblíka

Uverejnené 23. marec 2019. Publikované v Slanské vrchy

... SOÚ lesníckom na Sigorde. Prešiel som pár krokov a jar na mňa silno zatlačila, až som si musel nájsť tiché miestečko v lese, a rýchlo sťahovať nohavice.      Keď už som mal za sebou prvé zastavenie ...

Po stopách starých chájd

Uverejnené 22. január 2019. Publikované v Slanské vrchy

... Stano!) na Sigord. O 10.00 h. ukazoval teplomer v aute -10° C. Dobre to začína! Výstup k Fricke Stano ma vyložil a ostal som sám. V mraze. Dych sa mi zrážal pred ústami, sneh vŕzgal pod nohami, slnko ...

Novoročný výstup na Šimonku

Uverejnené 01. január 2016. Publikované v Slanské vrchy

... Šimonku som dorazil o 08.21 h. Tieň Šimonky bol na Hermanovskom hrebeni. Celá Čierna hora už bola zaliata Slnkom, rovnako aj Tri chotáre. Nad Sigordským hrebeňom sa v diaľke čnel pyšný Gerlach, ktorý ...

Tramp okolo Zlatej Bane - Jelení skok

Uverejnené 27. október 2013. Publikované v Slanské vrchy

... Už dva týždne pred plánovaným odchodom prebiehala čulá... Tramp okolo Zlatej Bane - Jelení skok Trasa: Košice – Prešov – SOU Sigord – Jelení skok – Sokolka (Hacienda) – Zlatá Baňa – Zlatobanský potok – ...

O hľadaní Sokolky alias Haciendy

Uverejnené 29. august 2013. Publikované v Slanské vrchy

... Ani batoh som nemal až taký ťažký, mal len... O hľadaní Sokolky alias Haciendy Trasa: Košice –Prešov – Ruská Nová Ves – Chata Sova – Chata Fricka – Sigord – Sokolka (Hacienda) – Jelení skok – Sigord ...

Po hrebeni Slanských vrchov (Herľany - Makovica)

Uverejnené 01. jún 2013. Publikované v Slanské vrchy

... Za Dubníkom – Grimov laz – Šimonka – Hermanovský hrebeň – Červená mláka – Čierna hora – Tri chotáre – Javornícka poľana – Fricka – Vlčí dol – Sigord – Prešov – Košice Trvanie: 15. - 17. máj 2013 Prítomný: ...

Po hrebeni Slanských vrchov (Makovica - Grimov laz)

Uverejnené 31. máj 2013. Publikované v Slanské vrchy

... skaly – Vyžník – Makovica – Menší vrch – Ordánky – Laš – Za Dubníkom – Grimov laz – Šimonka – Hermanovský hrebeň – Červená mláka – Čierna hora – Tri chotáre – Javornícka poľana – Fricka – Vlčí dol – Sigord ...

Slanské vrchy I.

Uverejnené 10. február 2013. Publikované v Moje príbehy

Slanské vrchy I. Ďalší z mojich stručných popisov trampov, ktorým niekedy nerozumiem ani ja! Slanské vrchy I. Trasa: Košice – Prešov – Sigord – Hacienda a späť Trvanie: 21. -  23. marec 1991 ...

Fricka 2012

Uverejnené 28. december 2012. Publikované v Slanské vrchy

... pri Sigorde. Oproti sa čnela vyhorená budova bývalého „Pentagónu“, ktorý medzitým stihol zmeniť majiteľa aj názov. Vyrazili sme krásnou asfaltkou popri potoku Malá Delňa smerom na chatu Koľoroš. Samotný ...

Čierna hora - Javornícka poľana

Uverejnené 13. august 2012. Publikované v Kronika

... psa! Zima ako v rohu. Čierna hora - Javornícka poľana Trasa: Košice - Prešov - Zlatá Baňa - Čierna hora - Tri chotáre - Javornícka poľana - Sigord - Prešov - Košice Trvanie: 10. októbra 1987 - ...

Chata Fricka - chata Sova

... sme mali vyraziť o 10.00 hod. SEČ Chata Fricka - Chata Sova Trasa: Košice - Prešov - Sigord - chata Fricka - chata Sova - Ruská Nová Ves - Prešov - Košice Trvanie: 07. novembra 1987 - 08. novembra ...

pseudoTramp Fricka

Uverejnené 13. august 2012. Publikované v Kronika

pseudoTramp Fricka Tramp zvaný PSEUDO-. Že prečo? Len preto, lebo keby som to bol vyhlásil za normálny, tak by som každého,... pseudoTramp Fricka Trasa: Košice - Prešov - Sigord - Fricka - Sigord ...

Slanské (narodky) a Slovenský raj

... bol skromný, ale mne sa to celkom... Slanské (narodky) + Slovenský raj Trasa: Košice – Prešov – Sigord – Jelení skok – skala Domorodcov – Sigord – Prešov – Košice – Smižany – Čingov – Čertova sihoť ...